Sunday, December 11, 2011

Kursus Pentadbir Sekolah - Sekolah Hesa 2011

Alhamdulillah, Pertubuhan Hal Ehwal Sekolah Agama (HESA) dengan kerjasama dengan Institut Latihan Belia Sejahtera (ILBAS) telah mengadakan Kursus Pentadbir Sekolah - sekolah HESA yang mana ianya telah bermula semalam dan hari ini adalah hari yang kedua. Program ini akan berakhir keesokan hari, 13 Disember 2011. Kehadiran amat memberangsangkan seramai 150 orang telah menghadiri kursus ini.

Pada semalam, telahpun selesai pembentangan kertas Modul Pentadbiran HESA yang mana ianya telah dibentangkan secara bersama oleh Penolong Setiausaha HESA, Ustaz Aizat Zakaria dan Cikgu Ramli Idris. Pada sebelah malamnya, pembentangan kertas pengurusan kurikulum yang telah dibentang oleh Cikgu Md Nor Hanafi.

Dan hari ni, telahpun selesai pembentangan kertas perubahan sistem pendidikan di Malaysia yg menarik perhatian seluruh peserta kursus.

Inshaallah, laporan dari semasa ke semasa akan admin laporkan di blog ini utk tatapan pembaca setia blog HESA. Berikut adalah gambar2 yang boleh dikongsi utk tatapan pembaca.




No comments:

Post a Comment